Thuis - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lisa & Maureen Huurdeman, van den Berg - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lisa & Maureen Huurdeman, van den Berg - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa & Maureen

02 November 2012 | Nederland, Kampen

Lieve volgers!

Wij zijn nu alweer een week thuis. We hebben beiden een goede en fijne week gehad met vrienden en familie. We hebben alweer van alles gedaan. En hebben al weer heel wat lekkernijtjes (Wat wij gemist hebben) naar binnen gewerkt.
Het was wel weer even wennen hoor.. Wat vinden wij het hier koud.
We kijken met verschillende maar met een vooral 'positief gevoel' terug op onze indrukwekkende reis. Het was een geweldige ervaring, en wat zijn wij dankbaar dat wij deze kans kregen!!

Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie steun en lieve berichten!

Wie weet tot gauw..

Liefs Maureen en Lisa

• 02 November 2012 - 19:28

Patricia Werkman:

Tot ziens dames!

Liefs, Patrice

• 26 November 2012 - 21:40

Mike :

hey lisa wat leuk om dit te lezen dat jij naar het buiteland gaat en met kleine kinderen omgaat ikhoop dat je me nog kent ik ben michael rorije we haden vroeger verkering toen we 11 waren xxx mike